سوریه(کشوری که داره با کمک کشورهای عربی و مدعیان غربی نابود میشه)

به وبلاگ نظامی خوش آمديد

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
عکس ها
اضافات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


javahermarket

javahermarket

آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

سوریه(کشوری که داره با کمک کشورهای عربی و مدعیان غربی نابود میشه)

جمهوری عربی سوریه کشوری در جنوب غرب آسیا و بر سواحل شرقی دریای مدیترانه است. این کشور از شمال با ترکیه ، از شرق با عراق ، از غرب با لبنان و دریای مدیترانه و از جنوب با اردن و اسرائیل همسایه‌است.

سوریه از زمان جنگ ایران و عراق هم پیمان ایران بود و دشمن سرسخت اسرئیل هستش سوریه در حالی که تقریبا همه کشورهای عربی رابطه شون رو با غرب و اسرائیل خوب کرده اند و چشم شون رو روی جنایت های اسرائیل در فلستین بستن .هنوز با اسرائیل رابطه خوبی نداره و اون رو به عنوان یک کشور به رسمیت نمی شناسه!

کیلیک بکن

در سال 2011 با شروع بهار عربی در کشورهای عرب اسرائیل و امریکا و کشورهای غربی و عربی بهترین موقعیت رو برای عوض کردن دولت سوریه رو بدست اوردن و می خواهند که دولت فعلی رو از بین ببرن  تا دولت دست نشانده خودشون رو روی کار بیارن.

هر کشوری هم دلیل خودشو داره ولی یک دلیلی  هستش که بین همه این کشورها مشترک هستش و اونم اینه که سوریه رابطه بسیار خوبی با ایران داره و متحد قدیمی و دشمن سر سخت اسرائیل هستش.

قبل از این مردم سوریه که از مسلمانان(سنی و شیعیه ها)مسیحان,و تعدادی کمی یهودی تشکیل شده بود در کنار هم با صلح و ارامش زندگی می کردن و حتی با هم در محله ها همسایه بودن و بدون در نظر گرفتن قومیت و مذهب هم در هم زندگی می کردن.

ولی با شروع بهار عربی سازمانهای جاسوسی کشورهای غربی ,اسرائیل,و کشورهای غربی  با بر هم زدن نظم و شایعه پرانی و اوردن جنایت کار ها عربی به سوریه شروع به بر هم زدن نظم و ارامش سوریه کردن و بعد از چندی عربستان سعودی و کشورهای غربی به طور اشکار از جنایت کارهای سوریه که خودشونو اصطلاحا ارتش ازاد سوریه می نامیدن حمایت کردن و برای اونها تسلیحات و مهمات می فرستادن و در حال فرستادن هستن البته کشور ترکیه نقش بسیار مهمی تو این راه داره ایفا می کنه همه مهمات و تسلیحاتی که به سوریه می ره از طریق مرز ترکیه وارد می شه. و تمام نفراتی که به سوریه از طرف کشورهای عربی می رن از مرز ترکیه وارد این کشور می شن و بعض از نفرات هم تو خاک ترکیه دارن اموزش می بینن.این کمک های ترکیه انقدر اشکار هستش که ترکیه از ترس حمله سوریه به این کشور به خاطر دخالت تو امور سوریه از امریکا در خواسته تا موشک های پاتریوت به ترکیه ارسال کنن.

کیلیک بکن

درگیری در سوریه به حدی رسید که بعض از شهر های سوریه در حال حاضر نابود شدن و بعضی هم تبدیل به خرابه شدن و بهترین مکان برای تکتیر انداز های جنایتکارها !این تک تیر انداز ها  که همه افراد اموزش دیده هستن از ارتش های کشورهای عربی وارد سوریه شدن و به هیچ کس رحم نمی کنن (نه خبرنگار نه کودک و نه زن و مرد)

اگه یک فیلتر شکن داشته باشید می تونید با سرچ کردن جنایتهای سوریه .فیلم های جنایت های تروریست هارو تو سوریه ببینید مثل کشتن افراد بی گناه و اسیران جنگی اتش زدن مسجد.بستن بمب به کودکان و...........

در اوایل امریکا و غربی ها به طور اشکار از تروریستهای سوریه حمایت می کردن و به اونهای کمک های مالی و تسلیحاتی می کردن و برای اونها به طور اشکار موشک های ضد تانک و موشک های دوش پرتاب زمین به هوا می فرستاد تا تروریست ها تو سوریه به چند گروه تقسیم شدن و کم کم  کارهایی که تو سوریه می کردند و می کنن اشکار شد تروریست ها تو مکانهایی که تو اشغالشون هست مردم رو قتل و عام می کنن سنس و شیعه هم فرقی نداره دلیل این کار هم اینه که مردم سوریه رو با هم دشمن کنن و این قتل عام ها رو گردن دولت بندازن و مردم رو هم با دولت بد کنن.

بعد از اشکار شدن جنایت هاس تروریست ها یواش یواش امریکا و کشورهای غربی از حمایت کردن از اونها به طور اشکار دست کشیدن و در حال حاضر به طور پنهانی  به اونها کمک می کنن تا سوریه رو نابود کنن.

کشور های اروپایی از به طور معمول از این فرصت ها سو استفاده کرده و به غارت عطیقه ها سوریه می پردازن و اون چیزهایی که نمی تون با خودشون ببرن تخریب می کن اثار باستانی چند هزار ساله سوریه رو !سوریه از نظر اثار باستانی یکی از غنی ترین کشورهای جهان هستش.

در شروع جنگ کشورهای غربی می گفتند که دولت بشار اسد 2 الی 3 ما بیشتر نمی تونه در برابر مردم دووم بیاره و بشار اسد مجبور به فرار میشه ولی مردم سوریه به اختیار خود هنوز طرفتار سرسخت بشار اسد هستن و از دولت خودشون راضی هستن و از بشار اسد حمایت می کن .

البته در امریکا و کشورهای غربی چندین بار قست حمله نظامی به سوریه رو با بهونه های مختلف و حمایت از ارتش ازاد تروریست هارو داشتن ولی کشورهایی نظیر ایران .روسیه. چین و بعضی دیگر با مخالفت با امریکا و کشورهای اروپایی و حمایت از سوریه و مردم اون از این کار جلو گیری کردن.

بعد از گذشت دو سال از این در گیری ها با حمایت های پنهان اسرائیل و امریکا و بعضی کشورهای عربی تروریست ها در حال شکست خوردن هستن و بیشتر نیروهای تروریست ها نابود شده و البته ترویست ها با هم درگیر شدن و رویا های کشورهای عربی و اروپایی و اسرائیل و امریکا در حال نابود شدن هستش و دارن می فهمند که مردم سوریه از دولتشون رازی هستن و هرگز اجازه نمی دن که دولتی که از کشورهای دیگه دستور بگیره روی کار بیاد.

البته اگر دولت سوریه طرفدار غربی ها بود و اجازه می داد تا غربی ها تو کشورش منافعه ای داشته باشن اگر دولت سوریه دست به فجیح ترین جنایات هم می زد غربی ها  اون و نمی دیدن و طرفدار دولت سوریه می موندن!

البته این حمایت از حقوق بشر به سبک امریکایی هستش

ناتو و کشور های غربی به بهانه حقوق بشر یا جنگ با تروریست یا جنگ با طالبان یا القاعده و یا داشتن تحدید برای جهان  به هر کشوری که دشمن خودشون باشه و جلوی امریکا بایسته حمله می کنن و اون کشور رو به خاک خون می کشن جدیدترین اونها هم حمله به عراق بود با بهونه داشتن سلاح های شمیایی و تو عراق حتی یک سلاح شمیایی هم پیدا نشد ولی صدای هیچ کس هم در نیومد مخصوصا سازمان ملل.

جهان ما طوری شده که اگر کشوری با مردمانش می خواهن تو صلح وارامش زندگی کنن 2تا راه جلوشون یکی این که خاری و خقت رو بپذیرن و به کشورهای غربی اجازه بدن هر غلتی می خوان تو کشور شون بکنن و یا قدرت نظامی خودشونو اونقدر بالا ببرن که هیچ کشور جرات برهم زدن کشور شونو نداشته باشه البته این هم سختی هایی داره ولی اخرش ارزشش و داره!

گروگان ایرانی در دست تروریست های سوریه

بجاش الان کشور ما می تونه به راحتی جلوی امریکا بایسته و هر کاری که مردم و دولت بخوان رو انجام بدیم.هیچ کشوری هم نمی تونه هیچ کاری کنه حتی کشورهای ابر قدرتی مثل امریکا البته تنها کاری که می تون بکن تحریمه ولی این تحریم ها هم باعث خود کفایی می شه و درست در حال حاضر ما سختی می کشیم ولی نسل های اینده ما به راحتی تو ارامش و خوشی و بدون نیاز به هر کشور خارجی زندگی کن.

امید وارم خوشتون امده باشه

FERI 2.M


javahermarket

javahermarket

javahermarket

script language='javascript' src='http://popup.tirage24.com/show_popup.php?user=feri2m'>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] نوشته شده توسط فری تو در 27 / 11 / 1391برچسب:سوریه,تروریست,ارتش ازاد سوریه,جنایات سوریه,جنایات ارتش ازاد سوریه,ترکیه, امریکا, مدعیان حقوق بشر ,اسرائیل,جنگ داخلی,عربستان صعودی,کشورهای عربی, کشورهای اروپایی, ایران و سرویه, سوریه و روسیه , سوریه و چین, حمایت از سوریه , بشار اسد, در ساعت 9 قبل از ظهر | |

درباره وبلاگ

دلیل زندگیم باش,نفسم! سن سیز یاپامام!بنی یانیز گیما!
آرشيو
6 شهريور 1392
2 شهريور 1392
7 مرداد 1392
4 مرداد 1392
3 مرداد 1392
1 مرداد 1392
5 تير 1392
2 تير 1392
1 تير 1392
3 اسفند 1391
6 بهمن 1391
5 بهمن 1391
4 بهمن 1391
3 بهمن 1391
1 بهمن 1391
آمار
روز بخير كاربر مهمان!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
فری تو
لينكستان
فروش جواهر با قیمت کم
کوچک کننده بینی
ارتش جهانی
علوم سیاسی
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

نوع .تعداد وتوان نفربر های زره پوش های ایران
نوع .تعداد و توان تانک های ایران
کابوسه جدید زره پوش ها .هامرها و هلیکوپتر های اپاچی امریکا
قدرت نظامی ایران در مقابله با اسرائیل
عملیات مرصاد(کمین)
سوریه(کشوری که داره با کمک کشورهای عربی و مدعیان غربی نابود میشه)
موشک های کوتاه برد و میان برد کشور ما(انواع موشک های ایرانی بالستیک.ضد زره.هوا به هوا.....
توان رزمی قایق های تندرو نیروی دریایی
مسلسل های چند منظوره(مهمترین و کارا ترین تیربارهای دنیا)
قدرت نیروی هوایی ایران...
شکارچی هواپیماهای غربی مرصاد
فرار جنگنده ها و هواپیماهای صدام بطرف ایران
حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , feri2m.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com

script language='javascript' src='http://popup.tirage24.com/show_popup.php?user=feri2m'>